Назад   Український клуб Yamaha Tmax > Техничний розділ > Ремонт та обслуговування

Ремонт та обслуговування Все про ремонт, підбір запчастин

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередне повідомлення   Наступне повідомлення Next
Старий 20.11.2017   #15
Zloy MAX
Member
 
Реєстрація: 17.08.2015
Повідомлення: 38
Транспорт: ZZR 600-II (1994); T-MAX-II (2004); TDM 900 (2007)
Звідки: Киев
Подякував: 0
Отримав 3 подяк у 3 повідомленнях
Типово

У меня тоже были проблемы с сайлентблоком: сдох полностью, аж ухо немного потянул. Подобрал на Перова максимально близкий вариант- совпадала наружка (почти совпадала- было 34 с мелочью) и внутрянка. Ширину на 8мм (по 4мм со стороны) убрал болгаркой. Запресовал приспособой для сайлентблоков, а также с помощью матов и смазки (в случае повторной замены капельку обточу на точиле).
Результат более 4000 пробега, в т.ч. в Бакоту, где дорог вообще не особо есть. Люфта- 0. Цена вопроса 50грн и немного работы руками. Есть фото, если надо

Важный момент- он без метала снаружи. Чтоб не удивлялись, как я туда 34,4мм задавил ))))
Zloy MAX зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
 


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати повідомлення
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати повідомлення

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.




Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Design by HTWoRKS