Український клуб Yamaha Tmax Реєстрація
Ремонт та обслуговування>Расколбас руля
Ros1k 20:28 13.04.2020
Ага)). Завдяки Антону, розібрав весь передок за 15 хв). Короче, рульова була закручена так, шо я дві гайки з шліцами руками закрутив, попробував. Потім ламав голову, як відпустити верхню гайку і шплінти зняти. Мудохався, і потім догнав, подивившись малюнки в мануалі, що попередній власник шайбу з шплінтами поставив в сам низ, вверх тормашками), тобто шплінтами. Фіг його знає, як він докручував ту рульову таким чином. Я аж як розкрутив ті гайки і все мав в руках, то поняв, що шплінтується зверху вже).
Думаю, за кручу, дотягну і попробую проїхатись. Тягнув без динамоключа поки, бо немаю ще.., для проби. Люфт в вилці пропав. Але таке враження, що коли їдеш і обїжаєш перешкоди, то руль типу хоче сам назад вернутися, чи навпаки хоче підтягнути проти сили (ну не знаю, як обяснити).. А воблінг не пропав. На ідеальному асфальті, особливо при 60-80 км фігачиит ним, як руль трохи привідпустиш.. На швидкості поза 100 їде, нічо не вібрує, хотя я не ризикую пускати руль).. Одним словом, як не посвобожати хватку, то нічого особо не замітно..
І ше одна запара.. - дві гайки під шестигранник( що суппорт до вилки тримають) повністю роздовбані всередині.. Як їх відкрутити, і на які поміняти.? (
Думав, може зверху прорізи, і зубилом пробувати відкручувати.
Ps. Антон, вибач. Це був один дзвінок, як в програмі де можна було використати підказку друга). Більше не буду!)
Відповідь
AKSU 22:16 13.04.2020
Ох, беда с вашими старыми корчами, особенно если шаловливые ручки дилетантов там уже побывали... :(


Повідомлення від Ros1k:
Але таке враження, що коли їдеш і обїжаєш перешкоди, то руль типу хоче сам назад вернутися,
Тмах в повороте, в принципе, должен стремиться распрямить траекторию, но делает это мягко. Если в повороте у тебя руль еще больше заваливается в сторону поворота - что-то не в порядке. Если в повороте тебе нужно напрягать руки, чтоб удержать аппарат - что-то не в порядке. Если Тмах себя по разному ведет в левом и правом повороте - что-то не в порядке.

Возможные причины: гнутые трубы перьев, убитый рулевой подшипник, погнута траверса, деформрована рама в месте рулевого подшипника (самый скверный из вариантов).

Знай, что твой Тмах скорее всего побывал в ДТП, с вваливанием переднего колеса внутрь.

В моей практике было пару случаев, когда Тмах после лобового столкновения, колхозные кулибины пытались "вытянуть лебедкой" переднее колесо. После неудачи, аппарат просто впаривался другому бедолаге и он с ним продолжил мучаться.
Один из случаев - просто перья выгнулись буквой S... "Прокатали" трубы и у человека воблинг пропал.
Второй случай, помимо погнутых в двух местах труб, таки погнули траверсу и деформировали раму... Если еще трубы прокатать в ноль можно, траверсу можно поменять (на разборках они есть, даже моя старая от 1-ки гдет еще валяется в кладовке), то геометрию рамы восстановить - импосибл! Там даже 1° уже дает большую разницу. В этом случае у человека был бездок, и он просто купил на разборке и заменил раму... За 2 дня мы ему ее перекинули...

Еще на всякий случай проверь и убедись, что резина спереди 120/70-14, а сзади 150/70-14. Иногда "мамкины кастомайзеры" втуляют в передок 120/80, меняется треил и появляется воблинг.

Повідомлення від Ros1k:
2.8
2,45 должно быть на 14" заднем.

Повідомлення від Ros1k:
купив сальники два
пыльники тоже обязательно купи. 990 - нормальная сейчас цена за оригинал.

Повідомлення від Ros1k:
дві гайки під шестигранник( що суппорт до вилки тримають) повністю роздовбані всередині..
Сфотрграфируй. Похоже какой-то колхоз. Там обычные болты под головку должны быть. Причем болты редкие - с мелким шагом. М10х1,25 - таких в магазинах крепежа нету, я как-то специально искал, но не нашел...
Відповідь
Відповідь Up