|
||
|
Ремонт та обслуговування Все про ремонт, підбір запчастин |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#19 |
Реєстрація: 24.03.2020
Повідомлення: 33
Транспорт: Yamaha tmax500 2002
Звідки: Украина, Львов
Подякував: 4
Отримав 0 подяк у 0 повідомленнях
|
![]()
Ага)). Завдяки Антону, розібрав весь передок за 15 хв). Короче, рульова була закручена так, шо я дві гайки з шліцами руками закрутив, попробував. Потім ламав голову, як відпустити верхню гайку і шплінти зняти. Мудохався, і потім догнав, подивившись малюнки в мануалі, що попередній власник шайбу з шплінтами поставив в сам низ, вверх тормашками), тобто шплінтами. Фіг його знає, як він докручував ту рульову таким чином. Я аж як розкрутив ті гайки і все мав в руках, то поняв, що шплінтується зверху вже).
Думаю, за кручу, дотягну і попробую проїхатись. Тягнув без динамоключа поки, бо немаю ще.., для проби. Люфт в вилці пропав. Але таке враження, що коли їдеш і обїжаєш перешкоди, то руль типу хоче сам назад вернутися, чи навпаки хоче підтягнути проти сили (ну не знаю, як обяснити).. А воблінг не пропав. На ідеальному асфальті, особливо при 60-80 км фігачиит ним, як руль трохи привідпустиш.. На швидкості поза 100 їде, нічо не вібрує, хотя я не ризикую пускати руль).. Одним словом, як не посвобожати хватку, то нічого особо не замітно.. І ше одна запара.. - дві гайки під шестигранник( що суппорт до вилки тримають) повністю роздовбані всередині.. Як їх відкрутити, і на які поміняти.? ( Думав, може зверху прорізи, і зубилом пробувати відкручувати. Ps. Антон, вибач. Це був один дзвінок, як в програмі де можна було використати підказку друга). Більше не буду!) Востаннє редагував Ros1k: 13.04.2020 о 20:42. |
![]() |
![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|