1 2 3
4
Сальники можно заказать у официалов, там будет дешевле всего. Можно на
бегемото (+/- столько же, но в определенных случаях бывает дешевле и быстрее), можно в любом салоне, который заказывает по каталогам.
Менять надо не только сальники, а и пыльники - и тогда сальники дольше ходят! А сервис-мануал рекомендует еще и башинги каждый раз новые ставить. И медные шайбы тоже.
Сумарно под 100$ получается, если все что нужно меняешь.
Вот тут почитай, может что-то полезное вычитаешь:
https://tmax-club.org.ua/showthread.php?t=443
Толшина шайбы - не критична. Можно вырубить из старой автомобильной камеры.
Можливо трубы на вилке гнутые, то не спеши их всовывать. Сначала разбери вилку и проверь на кривизну и царапины, а уж потом меняй сальники. Но заказать их можно сразу, пока приедут. Желательно сальники заменить на оригинал Ямаха
Ок. ��. Бо мужик ставив athena. Ну реально дубовий той сальник.
Може я погарячився, шо вилка закушує. Це більше виглядає, що вилка працює, стає в положення своє, але якшо ще за руль дьорнути скут вверх, то вона ше вище розжимається.. Але це напевно так має бути.. Вроді на інших мотах так тоже було
Ну вот, даже с симптомами нас дуришь. :) А нам тут ребусы разгадывай, или телепатию развивай. :)
Чучело, не делай людям нервы! :)
Хрен його знає). З мотиками попроще якось. І вилку видно, і сальники, і пластмас нема стільки.
Ну нічо, трохи форум треба потрясти))
В мене ше кросовий є. Там реально видно, що підвіска працює)
Ps. Антон, не прозивайся!
Не нравится - я могу еще и забанить! :) Я тиран и самодур! :)
Пісец якийсь((.. Подзвонив на сервіс, який рекламується, по скутера, мотах. Кажу їм, так і так, ямаха тмах, а вони мені - тмакси не робим. Я їм кажу, - а чим відрізняється тмах від інших??. Каже - багато розбирати треба.
Я фігєю:(
Мудаки!
Но я не удивлен. Киевские тоже норовят мне спихнуть... Говорят, что пластика много снимать. :)
Если перья сделать, то их можно снять самому и им отнести, они тогда не отвертятся. С рулевым подшипником сложнее, и там кстати не так уж много надо снимать...
Отправь AKSU почтой и он сделает как надо, только купи оригинал запчасти
Повідомлення від Kaskad:
Отправь AKSU почтой и он сделает как надо, только купи оригинал запчасти
Мне кажется своим ходом будет дешевле и за одно получит массу удовольствия.
Пивка с Антоном попьет

Киев посмотрит
Да гавно вопрос! :) Всего-то 650 км! :) Главное - не убиться по дороге, все таки подвеска - таки не в порядке...
Ага)). Завдяки Антону, розібрав весь передок за 15 хв). Короче, рульова була закручена так, шо я дві гайки з шліцами руками закрутив, попробував. Потім ламав голову, як відпустити верхню гайку і шплінти зняти. Мудохався, і потім догнав, подивившись малюнки в мануалі, що попередній власник шайбу з шплінтами поставив в сам низ, вверх тормашками), тобто шплінтами. Фіг його знає, як він докручував ту рульову таким чином. Я аж як розкрутив ті гайки і все мав в руках, то поняв, що шплінтується зверху вже).
Думаю, за кручу, дотягну і попробую проїхатись. Тягнув без динамоключа поки, бо немаю ще.., для проби. Люфт в вилці пропав. Але таке враження, що коли їдеш і обїжаєш перешкоди, то руль типу хоче сам назад вернутися, чи навпаки хоче підтягнути проти сили (ну не знаю, як обяснити).. А воблінг не пропав. На ідеальному асфальті, особливо при 60-80 км фігачиит ним, як руль трохи привідпустиш.. На швидкості поза 100 їде, нічо не вібрує, хотя я не ризикую пускати руль).. Одним словом, як не посвобожати хватку, то нічого особо не замітно..
І ше одна запара.. - дві гайки під шестигранник( що суппорт до вилки тримають) повністю роздовбані всередині.. Як їх відкрутити, і на які поміняти.? (
Думав, може зверху прорізи, і зубилом пробувати відкручувати.
Ps. Антон, вибач. Це був один дзвінок, як в програмі де можна було використати підказку друга). Більше не буду!)
Ох, беда с вашими старыми корчами, особенно если шаловливые ручки дилетантов там уже побывали... :(
Повідомлення від Ros1k:
Але таке враження, що коли їдеш і обїжаєш перешкоди, то руль типу хоче сам назад вернутися,
Тмах в повороте, в принципе, должен стремиться распрямить траекторию, но делает это мягко. Если в повороте у тебя руль еще больше заваливается в сторону поворота - что-то не в порядке. Если в повороте тебе нужно напрягать руки, чтоб удержать аппарат - что-то не в порядке. Если Тмах себя по разному ведет в левом и правом повороте - что-то не в порядке.
Возможные причины: гнутые трубы перьев, убитый рулевой подшипник, погнута траверса, деформрована рама в месте рулевого подшипника (самый скверный из вариантов).
Знай, что твой Тмах скорее всего побывал в ДТП, с вваливанием переднего колеса внутрь.
В моей практике было пару случаев, когда Тмах после лобового столкновения, колхозные кулибины пытались "вытянуть лебедкой" переднее колесо. После неудачи, аппарат просто впаривался другому бедолаге и он с ним продолжил мучаться.
Один из случаев - просто перья выгнулись буквой S... "Прокатали" трубы и у человека воблинг пропал.
Второй случай, помимо погнутых в двух местах труб, таки погнули траверсу и деформировали раму... Если еще трубы прокатать в ноль можно, траверсу можно поменять (на разборках они есть, даже моя старая от 1-ки гдет еще валяется в кладовке), то геометрию рамы восстановить - импосибл! Там даже 1° уже дает большую разницу. В этом случае у человека был бездок, и он просто купил на разборке и заменил раму... За 2 дня мы ему ее перекинули...
Еще на всякий случай проверь и убедись, что резина спереди 120/70-14, а сзади 150/70-14. Иногда "мамкины кастомайзеры" втуляют в передок 120/
80, меняется треил и появляется воблинг.
Повідомлення від Ros1k:
2.8
2,45 должно быть на 14" заднем.
Повідомлення від Ros1k:
купив сальники два
пыльники тоже обязательно купи. 990 - нормальная сейчас цена за оригинал.
Повідомлення від Ros1k:
дві гайки під шестигранник( що суппорт до вилки тримають) повністю роздовбані всередині..
Сфотрграфируй. Похоже какой-то колхоз. Там обычные болты под головку должны быть. Причем болты редкие - с мелким шагом. М10х1,25 - таких в магазинах крепежа нету, я как-то специально искал, но не нашел...
А.. Ще думки вслух..
Може в іншому причина?!
Коли скут на центральній підножці, заведений, газу даю нормально, то получається не хила вібрація, підкидування заднім колесом.. ТА й при мінімальному підгазовуванні він чуть не скаче на підножці.. Може в цьому причина? На око не видно, чи диск і резина рівні чи криві.. Може дійсно резина крива якась і не зббалансована..
Повідомлення від Ros1k:
А.. Ще думки вслух..
Може в іншому причина?!
Коли скут на центральній підножці, заведений, газу даю нормально, то получається не хила вібрація, підкидування заднім колесом.. ТА й при мінімальному підгазовуванні він чуть не скаче на підножці.. Може в цьому причина? На око не видно, чи диск і резина рівні чи криві.. Може дійсно резина крива якась і не зббалансована..
Просто потрібно відбалансувати коліща
Буду пробувати балансувати. Ше перевірив тиск заднього колеса.. 2.8

дєд накачав. Короче, все накупу.
Подзвонив до знайомого на рахунок розбитих болтів кріплення супорта, то сказав, що має спеціальні зірочки, щоб розкручувати такі болти роздовбані. Будем пробувати.. Але як це треба було крутити, щоб тупо під шестигранник зробити круглим.. І ще зверху сліди якихось намагань крутити плоскогубцями, чи ще чимось..
Доречі, на екзисті купив сальники два, оригінал, 990 грн ціна. Може й дорого, не знаю.
А якшо, наприклад, перетягнув рульову, то в чому би це проявилось? Чи особо ні в ому?!
Бо до затяжки я нічого такого не відчував крім воблінгу. А тепер, наприклад вліво чи вправо даєш, хочеш обїхати ямку, і відчуваєш, що руль трохи тягне на вирівнювання.. Я довго на мотах їздив і мені тепер не понятно, як скут керується, бо це якось по другому. Я як перший раз на нього сів і злякався)). В мене перед цим ямаха тдм 850 був, то він рулився класно і як танк йшов. А на тмаксі перше враження, що треба не рульом повертати а цілим скутом якось ухилятись в поворотах)
Да точно так же он рулится - легко и не напряжно, на серпантинах - не утомляет. Можно сказать, что рулится усилием мысли. У ямахи всегда управляемость была выше всяких похвал. А Тмах - это по сути мотоцикл в обертке мопеда. Должен он рулиться так же, как и ТДМ, как фазер, как любая ямаха.
Если в наклоне руль сильно тянет назад (в сторону обратную повороту), что приходится прикладывать силу, то явно вытягивали и перегнули колесо вперед больше чем надо. Если руль тянет в сторону поворота - то колесо ввалено назад.
О том, что трубы погнуты, легко понять, если перья сняты. Прижми перо стаканом к ровной поверхности (углу стены, косяку двери), а трубу покрути: если труба гнутая, увидишь что расстояние от трубы до стены по мере поворота будет меняться. Даже если меняется совсем чуть-чуть, 1-2мм, то это не правильно, надо прокатывать. А если перо разобрано, то трубу просто нужно катнуть по ровному столу - если оно гнутое, это сразу будет видно - оно будет катиться неравномерно.
Ок. Буду пробувати. Дякую за поради. Попробую баланснути колеса, перевірити ії рівність(дисків, резини), тоді доберусь до вилки і пер. Буду відписувати по мірі зробленого.
1 2 3
4